Strona głównaModaPakowanie zakupów w butikach do papierowych toreb

Pakowanie zakupów w butikach do papierowych toreb

Pakowanie zakupów do ekologicznych toreb papierowych to wyraźny trend wśród większości sieciówek. W naszym kraju wciąż w wielu sklepach spotyka się tak zwane foliówki. Z czego to wynika i jaka jest przyszłość pakowania zakupów Zapraszam do lektury.

Torby papierowe to uniwersalność

Torby papierowe świetnie nadają się do pakowania odzieży. Można w nie pakować zarówno małe drobiazgi takie jak biżuteria czy bielizna jak i większe pakunki w postaci kurtki lub garnituru.

Polska wciąż w tyle za Europą Zachodnią

Co prawda zazwyczaj reklamówki w sklepach odzieżowych są w części biodegradowalne jednak nie zmienia to faktu że po prostu poziomem ekologiczności znacznie odstają od papierowych toreb. Z czego wynika ze w krajach Europy Zachodniej papierowe opakowania są stosowane znacznie częściej? Okazuje się że odpowiedź jest prosta. Większość państw Europy Zachodniej ma bardziej restrykcyjne przepisy w tym zakresie.

Ekologiczna torba jako reklama

Zastosowanie toreb papierowych niesie za sobą oczywiste korzyści w postaci proekologicznych działań. Wielu osobom papierowa torba kojarzy się z mało atrakcyjnym szarym papierem. Nic bardziej mylnego gdyż po pierwsze torby tego typu mogą mieć dowolny kolor, natomiast po drugie na torbie może się znaleźć dowolny nadruk. Najczęściej jest to hasło reklamowe, logo firmy lub grafika kojarząca się z marką. Papierowe torby reklamowe to znakomity sposób na stworzenie proekologicznego wizerunku marki.

Naszym zdaniem papierowa torba w butikach to trend, który będzie trwał jeszcze przez wiele lat. Wpływ ma na to przede wszystkim wyżej wspomniana identyfikacja marki z ekologicznym podejściem do biznesu oraz wymogi Unii Europejskiej regulujące kwestie korzystania z toreb biodegradowalnych.  Poza tym, papierowa torba po prostu wygląda modnie. Sieciówki konkurują ze sobą na każdym polu. Wydaje się że przejście na papierowe torby to jeden z tych elementów który wciąż wiele tanich sieciówek odzieżowych może zastosować jako element wprowadzający przewagę konkurencyjną.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne